Brev:
Vand eller mælk?
30. september 2012
Alder:
7 mdr.
Vand eller mælk?
Hej Helen
Vores datter bliver langsomt udfaset fra amning/flaske (som du før har anbefalet).
Hun får pt. 5 amninger i døgnet og får vand til alle måltider.
Vil det være en god idé at hun får serveret mælk/modermælkerstatning til et eller flere måltider i stedet for vand?
I det tilfælde: Vil det så være ok at blande NAN2-pulver op med vand, som beskrevet på pakken, stille mælken på køl natten over og servere den kold til måltiderne dagen derpå?
Med venlig hilsen
Ditte